Saturday, October 18, 2014

SJ Night 2014


With my small angel, Brownie & my big angel, Yi Zheng.
得到你们这么好的天使,我真是太幸运了。


My beloved batch mates <3 font="">
谢谢你们一直都在,你们的用心,你们的一切,谢谢你们,我好爱你们。


CC Family
谢谢卧五藏龙的每一个你,我也好爱你们。

Time flies. Really really fast. Still remembering last year I was one of the juniors busy preparing SJ night for our seniors, and now, I'm one of the audience watching my juniors performing for us. Thank you everyone of you, for everything you have done. It doesn't matter what you have done, successfully or not, it's the heart that counts, I truly appreciate it. Thank you <3 font="">

就像JC讲的,感触良多。去年今天我们在台上表演,今年我们带领他们办活动,给一些我们小小的忠告,然后在台下看表演。当晚活动结束后的我好失落,好失落。不是因为你们做的不好,是我觉得自己做得不好。我知道我很多地方有待改进,有时候也会怀疑自己当初口口声声说要把这个位置拿下的心,我知道我不应该。我知道自己现在的位置不好当,可是我一定要把当初那份心,那份热衷给坚持下去。我一定会做得更好,一定会。加油,大家姐。

0 comments:

Post a Comment